Stránky: 1 184 366 549 662 663 664 665 666 667 668 731

Major Zeman - Zombie opět v TV

13. 1. 2004
Obrázek: Major Zeman - Zombie opět v TV

Neochvějný soudruh, nadaný kriminalista, vzorný otec rodiny, uvědomělý občan - prostě Honza Zeman
Pamatujete Mimikry ??? Zde je text kousku "Bič boží"

ááá,ááá,ááá,ááá!
Ani pustý krok, Zolchar,Nána,Vlkop,Sex
Flafi ty chceš zlatý kamení! drtili a smaragdovej prach,
pasti,kůže,lejno,vítr,mrak, to všechno je mámení,
protože! jednou stejně v prachu lehnou,
a červi se rozlezou,
bič boží,bič boží, bič boží je vyžene!
bič boží,bič boží, bič boží je vyžene!

ááá,ááá,ááá,ááá !
ani tichý krok, Zolchar,Nána,Vlkop,Sex,
veselý jseš z tónů muziky, bez mudrů no a hlavně bez kliky,
máničky, v kufru červíky, máslo zdraví knedlíky,
protože co s nima ? jednou stejně v prachu lehnou,
a červi se rozlezou,
bič boží,bič boží, bič boží je vyžene!
bič boží,bič boží, bič boží je vyžene!

ááááááááá!
ani první krok, Zolchar,Nána,Vlkop,Sex,
v baru si chcem mládí krátit já a ty, do propasti spadnem nahatý, špatně bejt,celá je pravda, vykušte se všichni na prachy, protože!
jednou stejně v prachu lehne, a červi se rozlezou,
bič boží,bič boží, bič boží je vyžene!
bič boží,bič boží, bič boží je vyžene!

áááá,áááá,áááá,áááá,
starý pustý krok, Zolchar,Nána,Vlkop,Sex,
Houmr jim chce přebrat knížata, ve svý chybě uhne poupata,
milou chcu i první mláďata, jo chleboucí děvko střapatá !
protože! jednou stejně v prachu lehne,
a červi nás roznesou,
bič boží,bič boží, bič boží nás vynese!
bič boží,bič boží, bič boží nás vynese!

ááá,ááá,ááá,ááá
starý pustý krok, Zolfar,Nána,Vlkop,Sex,
až po ránu se potápějí, ze mě pucha strávit nechtějí,
v svazovaní výcvik nemají, konečně se Josef spokojí,
a to vono je protože! jednou stejně v prachu lehne,
a červi nás roznesou,
bič boží,bič boží, bič boží nás vynese!
bič boží,bič boží, bič boží nás vynese!
bič boží,bič boží, bič boží nás vynese!
bič boží,bič boží, bič boží nás vynese!

---

Druhý Pig Beat v Praze !

5. 1. 2004
Obrázek: Druhý Pig Beat v Praze !

Pojídání zabíjačkových pochoutek u příležitosti završení 2. rocku existence Rádia Beat proběhlo na Silvestra na zahradě Rádia Beat v Říčanské 3. A jak to vlastně vypadalo, uvidíte na následujících fotografiích:

---

Stránky Beatu

23. 12. 2003
Obrázek: Stránky Beatu

Omlouváme se všem posluchačům za nefunkční stránky se starými daty. Bohužel na hostovatelském serveru došlo k hardwarové poruše disku. Server je nyní ve specializované firmě, která se pokouší data obnovit a web aktualizovat. Díky za pochopení.
Pohodové vánoční svátky přeje Rádio Beat.

---

Jak správně naladit Beat

10. 11. 2003
Obrázek: Jak správně naladit Beat

Přátelé,

jsem skalním posluchačem našeho skvělého rádia. Začal jsem ho poslouchat v 0:00 hodin a poslouchám ho jak to jde vždy a všude. Proto se také zajímám o pokrytí signálem a příjmové podmínky. Pamatuji dobu, kdy se nám o takovém rádiu nesnilo ani v nejbujnější fantazii a pro dálkový příjem FM a TV z Německa (západního) jsme museli stavět často složité anténní systémy, které umožňovaly příjem na stovky km.

Osobně by mne velmi zajímalo, v jaké největší vzdálenosti je příjem jednotlivých vysílačů možný. Mohli byste na WEBu vyhlásit dlouhodobě anketu.

Domnívám se, že by se na WEBu měly objevit informace pro zájemce o dálkový příjem Radia Beat. Prosím předejte tento e-mail k dalšímu využití.

Podle údajů na internetu vysílají všechny tři vysílače s vertikální polarizací. Pro informaci uvádím polohu, polarizaci a výkon. Je třeba zdůraznit, že se správně instalovanou výkonnou anténou je příjem možný na vzdálenost přes 100 km. Vždy samozřejmě záleží na konkrétních místních podmínkách (překážky, profil terénu směrem k vysílači, výška antény, rušení jinými vysílači atd.).

Příjem je možno podstatně vylepšit i při příjmu na náhražkovou anténu (dipól z drátu), kterou lze snadno vyrobit, běžně zakoupit nebo je dodávána s přijímačem. Často pomůže, když dipól umístíme tak, aby jeho ramena byla svisle. Při použití v bytě se vyplatí experimentovat s umístěním antény i tvarem vodičů. Síla signálu v místnosti velmi kolísá v závislosti na místě.

Ještě bych chtěl zdůraznit, že anténa musí být orientována pro vertikální polarizaci. To znamená, že prvky antény musí být svisle. Většina antén pro příjem FM je orientována horizontálně, což není pro příjem Radia Beat vhodné. Správné umístění antény je patrné z připojených obrázků.

Satelit: Astra 3B (23,5°E),kmitočet 11,876 GHz, polarizace horizontální, SR 27500, FEC 3/4, norma DVB-S, kódování žádné, service ID: 13120, audio PID 3041 (česky),kvalita 192 kbit/s

Vysílače

  1. 95.3 MHz - Praha - Rošic. stadion (340 m)
    výkon 5.00 kW (max 5.00 kW)
    polarizace V (vertikální)
  2. 107.5 MHz - Kutná Hora - Kaňk (353 m)
    výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  3. 107.7 MHz - Beroun - Záhrabská (425 m)
    výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  4. 107.8 MHz - Liberec - Výšina
    výkon 0.20 kW (max 0.20
    kW)
    polarizace V (vertikální)
  5. 94.4 MHz - Mladá Boleslav - Kosmonosy (292 m)
    výkon 0.10 kW (max 0.10 kW)
    polarizace V (vertikální)
  6. 98.6 MHz - Tábor - Sezimovo Ústí (420 m)
    výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  7. 92.5 MHz - Jihlava - Rudný (613 m)
    výkon 0.25 kW (max 0.25 kW)
    polarizace V (vertikální)
  8. 101.2 MHz - České Budějovice - hotel Gomel (386 m)
    výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  9. 96.9 MHz - Benešov - Mariánovice (390m) výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  10. 107.6 MHz - Rychnov nad Kněžnou - město (364m) výkon 0.50 kW (max 0.50 kW)
    polarizace V (vertikální)
  11. 100.8 MHz - Slavonice - město (552m) výkon 1,0 kW (max 1,0 kW)
    polarizace V (vertikální)
  12. 107.8 MHz - Pardubice - město () výkon 100W (max 0,1 kW)
    polarizace V (vertikální)
  13. 94.5 MHz - Jablonec nad Nisou (559m) výkon 100W (max 0,1 kW)
    polarizace V (vertikální)
  14. 97.5 MHz - Plzeň - město () výkon 0.10 kW (max 0.10 kW)
    polarizace V (vertikální)
  15. 106.8 MHz - Karlovy Vary - () výkon 0.10 kW (max 0.10 kW)
    polarizace V (vertikální)
  16. 94,9 MHz - Hradec Králové - () výkon 0.10 kW (max 0.10 kW)
    polarizace V (vertikální)
  17. 101,0 MHz - Jindřichův Hradec - () výkon 0.40 kW (max 0.40 kW)
    polarizace V (vertikální)
  18. 94,9 MHz - Rokycany - () výkon 0.10 kW (max 0.10 kW)
    polarizace V (vertikální)
  19. 93,0 MHz - Most - () výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  20. 91,0 MHz - Brno - () výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  21. 104,9 MHz - Ústí nad Labem - () výkon 0.10 kW (max 0.10 kW)
    polarizace V (vertikální)
  22. 98,8 MHz - Zlín - () výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  23. 106,6 MHz - Cheb - () výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  24. 106,0 MHz - Opava - (město) výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  25. 93,8 MHz - Olomouc - (Regionální centrum) výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  26. 107,8 MHz - Česká Lípa - výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  27. 107,7 MHz - Strakonice - (Šibeniční vrch) - výkon 0.40 kW (max 0.40 kW)
    polarizace V (vertikální)
  28. 93,8 MHz - Znojmo - (Deblínek) - výkon 0.250 kW (max 0.25 kW)
    polarizace V (vertikální)
  29. 99,3 MHz - Děčín - (město) - výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  30. 96,6 MHz - Písek - (Hradišťský vrch) - výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  31. 103,3 MHz - Klatovy - (vrch Pokrývadlo) - výkon 0.40 kW (max 0.40 kW)
    polarizace V (vertikální)
  32. 92,9 MHz - Český Krumlov - (vrch Horní Brána) - výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  33. 107,4 MHz - Příbram - (Kozičín) - výkon 0.35 kW (max 0.35 kW)
    polarizace V (vertikální)
  34. 101,6 MHz - Trhový Štěpánov - výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  35. 99,1 MHz - Velké Meziříčí - výkon 0.10 kW (max 0.10 kW)
    polarizace V (vertikální)
  36. 88,5 MHz - Chomutov - výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  37. 107,5 MHz - Kladno - Rozdělov (vodojem) výkon 0.09 kW (max 0.09 kW)
    polarizace V (vertikální)
  38. 100,0 MHz - Uherské Hradiště - Staré Město (silo) výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  39. 96,0 MHz - Třinec - Hotel Steel, výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  40. 91,1 MHz - Vyškov - Vyškov - Manerov, výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)

Takto je umístěna většina antén pro příjem FM vysílání (horizontální polarizace). Toto umístění není vhodné pro příjem Radia Beat.

Pro optimální příjem Radia Beat je nutno umístit anténu takto (vertikální polarizace).

antenavertikalni.gif

---

BOWIEHO BOXERSKÝ TRÉNINK

17. 6. 2003
Obrázek: BOWIEHO BOXERSKÝ TRÉNINK

DAVID BOWIE (56) si najal boxerského trenéra, který mu má pomoci zůstat ve formě během jeho chystaného světového turné. Bowie, který své turné A REALITY TOUR zahajuje letos v říjnu (2003), se chce držet v kondici každodenním tréninkem. Zdroj k tomu říká: "David byl vždycky do boxu blázen a na trénink se těší skoro stejně jako na turné samotné." Rocker zahajuje turné 7. října v Dánsku a během sedmi měsíců při něm navštíví 17 zemí - a bude hrát pro více než milion fanoušků.

---

ROLLING STONES NA RAKOUSKÝCH ZNÁMKÁCH

17. 6. 2003

Skupina ROLLING STONES je v Rakousku tolik populární, že jim byla věnována celá jedna sada poštovních známek. MICK JAGGER, KEITH RICHARDS, RONNIE WOOD a CHARLIE WATTS mají každý svou kolekci známek. Kdo si chce olíznout jednu z rockových legend, zaplatí 55 centů. Britští rockeři jsou tak jedinými osobami, kromě rakouských státníků, kterým se podobné cti dostalo. Mluvčí skupiny, která zítra potěší rakouské fanoušky vídeňským koncertem, říká: "Skupina je nadšena."

---

QUEEN HLEDAJÍ NOVÉHO ZPĚVÁKA

17. 6. 2003
Obrázek: QUEEN HLEDAJÍ NOVÉHO ZPĚVÁKA

BRIAN MAY a ROGER TAYLOR se rozhodli znovu oživit slavnou skupinu QUEEN a nyní se rozhodují, koho že přibrat jako frontmana. Figurují zde tři jména britských hvězd hudebního nebe - ROBBIE WILLIAMS, ELTON JOHN nebo GEORGE MICHAEL. Skupina Queen se rozpadla po smrti charismatického FREDDIEHO MERCURYHO v roce 1991. Kytaristu a bubeníka legendární skupiny přivedla na nápad nového složení skupiny práce na DVD LIVE AT WEMBLEY. "To, co jsme jako skupina spolu sdíleli, byla cesta roubená objevy. Pořád mě na tom nejvíce dostává ta spontánnost, se kterou jsme tvořili. Hráli jsme, stále jsme sledovali to, co ti další udělají. Byli jsme skvělí partneři. Vzpomínáme na to každý den. Není to tak, že bychom chtěli nahradit Freddieho. To by ani nešlo. Chceme jen najít někoho, kdo bud fungovat jako speciální host, se kterým budeme moci zase tvořit. Máme moc rádi Robbieho Williamse, který je i přes své výstřelky vskutku fenomenálním umělcem. Další, o kom přemýšlíme, je George Michael a Elton. No, možná že budeme mít víc speciálních hostů," říká May.

---

CHCETE MÍT ZA SOUSEDA OZZYHO OSBOURNEA?

17. 6. 2003
Obrázek: CHCETE MÍT ZA SOUSEDA OZZYHO OSBOURNEA?

Dům vedle slavné rodiny OSBOURNEOVÝCH je na prodej. Potvrzují se tak spekulace o tom, že vedle rodiny manželů OZZYHO a SHARON OSBOURNEOVÝCH se nedá v klidu bydlet. Dům se šesti ložnicemi, který je na trhu nemovitostí k dostání za 9 milionů dolarů, patří rodině, která byla nejednou nucena přivolat na své hlučné sousedy policii. Při jedné divoké party na jejich zahradě přistávaly chleby se šunkou, které tam házeli veselící se hosté slavného páru.

---

NOVÝ SINGL EAGLES ROZZUŘIL PRODEJCE

16. 6. 2003
Obrázek: NOVÝ SINGL EAGLES ROZZUŘIL PRODEJCE

Kapela THE EAGLES zklamala drobnější prodejce cédéček, když na svůj poslední singl poskytla na jeden měsíc exkluzivní prodejní práva jedinému hudebnímu řetězci. Asociace COALITION OF INDEPENDENT MUSIC STORES zaslala zakladateli skupiny DONU HENLEYMU a stovkám hudebních manažerů otevřený dopis, ve kterém žádá skupinu, aby své rozhodnutí přehodnotila. Exkluzivní práva na prodej singlu HOLE IN THE WORLD získal na 30 dní řetězec BEST BUY. V dopise koalice drobných prodejců píše: "Je to vážné porušení principů. Jak to, že ty Done, můžeš na jednu stranu bouřit proti soustřeďování moci v rozhlasovém průmyslu, a mezi velkými nahrávacími společnostmi, a na druhou stranu vyloučit všechny kromě toho největšího z prodeje tvého nového singlu?"

---

NOVÝ HENDRIXŮV PAMÁTNÍK V SEATTLU

16. 6. 2003
Obrázek: NOVÝ HENDRIXŮV PAMÁTNÍK V SEATTLU

Legendárnímu rockerovi JIMI HENDRIXOVI bude věnována výstava jeho osobních věcí uspořádaná v jeho rodném Seattlu. Městské úřady plánují po nátlaku fanoušků postavení nového pomníku a expozice v městském muzeu. Desítky tisíc Hendrixových fanoušků každý rok přijíždějí do města, aby zde vzdaly hold svého hudebnímu hrdinovi, a až dosud město Seattle nedokázalo Hendrixova odkazu pro sebe využít. Nyní se muzeum rozhodlo konkurovat již existujícím pomníkům JIMI HENDRIX GALLERY a EXPERIENCE MUSIC PROJECT, které veřejnosti otevřely své brány také teprve letos, a chystají výstavu, která obě instituce počtem exponátů převýší. JANIE HENDRIXOVÁ, Jimova sestra, k tomu říká: "Pro nás je čest, že sem lidé z celého světa cestují kvůli Jimimu. Pro ty lidi je nádherné znovu zažít atmosféru hudby, která byla součástí jejich životů."

---
Stránky: 1 184 366 549 662 663 664 665 666 667 668 731