Stránky: 1 183 366 548 662 663 664 665 666 667 668 730

Stránky Beatu

23. 12. 2003
Obrázek: Stránky Beatu

Omlouváme se všem posluchačům za nefunkční stránky se starými daty. Bohužel na hostovatelském serveru došlo k hardwarové poruše disku. Server je nyní ve specializované firmě, která se pokouší data obnovit a web aktualizovat. Díky za pochopení.
Pohodové vánoční svátky přeje Rádio Beat.

---

Jak správně naladit Beat

10. 11. 2003
Obrázek: Jak správně naladit Beat

Přátelé,

jsem skalním posluchačem našeho skvělého rádia. Začal jsem ho poslouchat v 0:00 hodin a poslouchám ho jak to jde vždy a všude. Proto se také zajímám o pokrytí signálem a příjmové podmínky. Pamatuji dobu, kdy se nám o takovém rádiu nesnilo ani v nejbujnější fantazii a pro dálkový příjem FM a TV z Německa (západního) jsme museli stavět často složité anténní systémy, které umožňovaly příjem na stovky km.

Osobně by mne velmi zajímalo, v jaké největší vzdálenosti je příjem jednotlivých vysílačů možný. Mohli byste na WEBu vyhlásit dlouhodobě anketu.

Domnívám se, že by se na WEBu měly objevit informace pro zájemce o dálkový příjem Radia Beat. Prosím předejte tento e-mail k dalšímu využití.

Podle údajů na internetu vysílají všechny tři vysílače s vertikální polarizací. Pro informaci uvádím polohu, polarizaci a výkon. Je třeba zdůraznit, že se správně instalovanou výkonnou anténou je příjem možný na vzdálenost přes 100 km. Vždy samozřejmě záleží na konkrétních místních podmínkách (překážky, profil terénu směrem k vysílači, výška antény, rušení jinými vysílači atd.).

Příjem je možno podstatně vylepšit i při příjmu na náhražkovou anténu (dipól z drátu), kterou lze snadno vyrobit, běžně zakoupit nebo je dodávána s přijímačem. Často pomůže, když dipól umístíme tak, aby jeho ramena byla svisle. Při použití v bytě se vyplatí experimentovat s umístěním antény i tvarem vodičů. Síla signálu v místnosti velmi kolísá v závislosti na místě.

Ještě bych chtěl zdůraznit, že anténa musí být orientována pro vertikální polarizaci. To znamená, že prvky antény musí být svisle. Většina antén pro příjem FM je orientována horizontálně, což není pro příjem Radia Beat vhodné. Správné umístění antény je patrné z připojených obrázků.

Satelit: Astra 3B (23,5°E),kmitočet 11,876 GHz, polarizace horizontální, SR 27500, FEC 3/4, norma DVB-S, kódování žádné, service ID: 13120, audio PID 3041 (česky),kvalita 192 kbit/s

Vysílače

  1. 95.3 MHz - Praha - Rošic. stadion (340 m)
    výkon 5.00 kW (max 5.00 kW)
    polarizace V (vertikální)
  2. 107.5 MHz - Kutná Hora - Kaňk (353 m)
    výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  3. 107.7 MHz - Beroun - Záhrabská (425 m)
    výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  4. 107.8 MHz - Liberec - Výšina
    výkon 0.20 kW (max 0.20
    kW)
    polarizace V (vertikální)
  5. 94.4 MHz - Mladá Boleslav - Kosmonosy (292 m)
    výkon 0.10 kW (max 0.10 kW)
    polarizace V (vertikální)
  6. 98.6 MHz - Tábor - Sezimovo Ústí (420 m)
    výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  7. 92.5 MHz - Jihlava - Rudný (613 m)
    výkon 0.25 kW (max 0.25 kW)
    polarizace V (vertikální)
  8. 101.2 MHz - České Budějovice - hotel Gomel (386 m)
    výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  9. 96.9 MHz - Benešov - Mariánovice (390m) výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  10. 107.6 MHz - Rychnov nad Kněžnou - město (364m) výkon 0.50 kW (max 0.50 kW)
    polarizace V (vertikální)
  11. 100.8 MHz - Slavonice - město (552m) výkon 1,0 kW (max 1,0 kW)
    polarizace V (vertikální)
  12. 107.8 MHz - Pardubice - město () výkon 100W (max 0,1 kW)
    polarizace V (vertikální)
  13. 94.5 MHz - Jablonec nad Nisou (559m) výkon 100W (max 0,1 kW)
    polarizace V (vertikální)
  14. 97.5 MHz - Plzeň - město () výkon 0.10 kW (max 0.10 kW)
    polarizace V (vertikální)
  15. 106.8 MHz - Karlovy Vary - () výkon 0.10 kW (max 0.10 kW)
    polarizace V (vertikální)
  16. 94,9 MHz - Hradec Králové - () výkon 0.10 kW (max 0.10 kW)
    polarizace V (vertikální)
  17. 101,0 MHz - Jindřichův Hradec - () výkon 0.40 kW (max 0.40 kW)
    polarizace V (vertikální)
  18. 94,9 MHz - Rokycany - () výkon 0.10 kW (max 0.10 kW)
    polarizace V (vertikální)
  19. 93,0 MHz - Most - () výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  20. 91,0 MHz - Brno - () výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  21. 104,9 MHz - Ústí nad Labem - () výkon 0.10 kW (max 0.10 kW)
    polarizace V (vertikální)
  22. 98,8 MHz - Zlín - () výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  23. 106,6 MHz - Cheb - () výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  24. 106,0 MHz - Opava - (město) výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  25. 93,8 MHz - Olomouc - (Regionální centrum) výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  26. 107,8 MHz - Česká Lípa - výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  27. 107,7 MHz - Strakonice - (Šibeniční vrch) - výkon 0.40 kW (max 0.40 kW)
    polarizace V (vertikální)
  28. 93,8 MHz - Znojmo - (Deblínek) - výkon 0.250 kW (max 0.25 kW)
    polarizace V (vertikální)
  29. 99,3 MHz - Děčín - (město) - výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  30. 96,6 MHz - Písek - (Hradišťský vrch) - výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  31. 103,3 MHz - Klatovy - (vrch Pokrývadlo) - výkon 0.40 kW (max 0.40 kW)
    polarizace V (vertikální)
  32. 92,9 MHz - Český Krumlov - (vrch Horní Brána) - výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  33. 107,4 MHz - Příbram - (Kozičín) - výkon 0.35 kW (max 0.35 kW)
    polarizace V (vertikální)
  34. 101,6 MHz - Trhový Štěpánov - výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  35. 99,1 MHz - Velké Meziříčí - výkon 0.10 kW (max 0.10 kW)
    polarizace V (vertikální)
  36. 88,5 MHz - Chomutov - výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  37. 107,5 MHz - Kladno - Rozdělov (vodojem) výkon 0.09 kW (max 0.09 kW)
    polarizace V (vertikální)
  38. 100,0 MHz - Uherské Hradiště - Staré Město (silo) výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  39. 96,0 MHz - Třinec - Hotel Steel, výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)
  40. 91,1 MHz - Vyškov - Vyškov - Manerov, výkon 0.20 kW (max 0.20 kW)
    polarizace V (vertikální)

Takto je umístěna většina antén pro příjem FM vysílání (horizontální polarizace). Toto umístění není vhodné pro příjem Radia Beat.

Pro optimální příjem Radia Beat je nutno umístit anténu takto (vertikální polarizace).

antenavertikalni.gif

---

BOWIEHO BOXERSKÝ TRÉNINK

17. 6. 2003
Obrázek: BOWIEHO BOXERSKÝ TRÉNINK

DAVID BOWIE (56) si najal boxerského trenéra, který mu má pomoci zůstat ve formě během jeho chystaného světového turné. Bowie, který své turné A REALITY TOUR zahajuje letos v říjnu (2003), se chce držet v kondici každodenním tréninkem. Zdroj k tomu říká: "David byl vždycky do boxu blázen a na trénink se těší skoro stejně jako na turné samotné." Rocker zahajuje turné 7. října v Dánsku a během sedmi měsíců při něm navštíví 17 zemí - a bude hrát pro více než milion fanoušků.

---

ROLLING STONES NA RAKOUSKÝCH ZNÁMKÁCH

17. 6. 2003

Skupina ROLLING STONES je v Rakousku tolik populární, že jim byla věnována celá jedna sada poštovních známek. MICK JAGGER, KEITH RICHARDS, RONNIE WOOD a CHARLIE WATTS mají každý svou kolekci známek. Kdo si chce olíznout jednu z rockových legend, zaplatí 55 centů. Britští rockeři jsou tak jedinými osobami, kromě rakouských státníků, kterým se podobné cti dostalo. Mluvčí skupiny, která zítra potěší rakouské fanoušky vídeňským koncertem, říká: "Skupina je nadšena."

---

QUEEN HLEDAJÍ NOVÉHO ZPĚVÁKA

17. 6. 2003
Obrázek: QUEEN HLEDAJÍ NOVÉHO ZPĚVÁKA

BRIAN MAY a ROGER TAYLOR se rozhodli znovu oživit slavnou skupinu QUEEN a nyní se rozhodují, koho že přibrat jako frontmana. Figurují zde tři jména britských hvězd hudebního nebe - ROBBIE WILLIAMS, ELTON JOHN nebo GEORGE MICHAEL. Skupina Queen se rozpadla po smrti charismatického FREDDIEHO MERCURYHO v roce 1991. Kytaristu a bubeníka legendární skupiny přivedla na nápad nového složení skupiny práce na DVD LIVE AT WEMBLEY. "To, co jsme jako skupina spolu sdíleli, byla cesta roubená objevy. Pořád mě na tom nejvíce dostává ta spontánnost, se kterou jsme tvořili. Hráli jsme, stále jsme sledovali to, co ti další udělají. Byli jsme skvělí partneři. Vzpomínáme na to každý den. Není to tak, že bychom chtěli nahradit Freddieho. To by ani nešlo. Chceme jen najít někoho, kdo bud fungovat jako speciální host, se kterým budeme moci zase tvořit. Máme moc rádi Robbieho Williamse, který je i přes své výstřelky vskutku fenomenálním umělcem. Další, o kom přemýšlíme, je George Michael a Elton. No, možná že budeme mít víc speciálních hostů," říká May.

---

CHCETE MÍT ZA SOUSEDA OZZYHO OSBOURNEA?

17. 6. 2003
Obrázek: CHCETE MÍT ZA SOUSEDA OZZYHO OSBOURNEA?

Dům vedle slavné rodiny OSBOURNEOVÝCH je na prodej. Potvrzují se tak spekulace o tom, že vedle rodiny manželů OZZYHO a SHARON OSBOURNEOVÝCH se nedá v klidu bydlet. Dům se šesti ložnicemi, který je na trhu nemovitostí k dostání za 9 milionů dolarů, patří rodině, která byla nejednou nucena přivolat na své hlučné sousedy policii. Při jedné divoké party na jejich zahradě přistávaly chleby se šunkou, které tam házeli veselící se hosté slavného páru.

---

NOVÝ SINGL EAGLES ROZZUŘIL PRODEJCE

16. 6. 2003
Obrázek: NOVÝ SINGL EAGLES ROZZUŘIL PRODEJCE

Kapela THE EAGLES zklamala drobnější prodejce cédéček, když na svůj poslední singl poskytla na jeden měsíc exkluzivní prodejní práva jedinému hudebnímu řetězci. Asociace COALITION OF INDEPENDENT MUSIC STORES zaslala zakladateli skupiny DONU HENLEYMU a stovkám hudebních manažerů otevřený dopis, ve kterém žádá skupinu, aby své rozhodnutí přehodnotila. Exkluzivní práva na prodej singlu HOLE IN THE WORLD získal na 30 dní řetězec BEST BUY. V dopise koalice drobných prodejců píše: "Je to vážné porušení principů. Jak to, že ty Done, můžeš na jednu stranu bouřit proti soustřeďování moci v rozhlasovém průmyslu, a mezi velkými nahrávacími společnostmi, a na druhou stranu vyloučit všechny kromě toho největšího z prodeje tvého nového singlu?"

---

NOVÝ HENDRIXŮV PAMÁTNÍK V SEATTLU

16. 6. 2003
Obrázek: NOVÝ HENDRIXŮV PAMÁTNÍK V SEATTLU

Legendárnímu rockerovi JIMI HENDRIXOVI bude věnována výstava jeho osobních věcí uspořádaná v jeho rodném Seattlu. Městské úřady plánují po nátlaku fanoušků postavení nového pomníku a expozice v městském muzeu. Desítky tisíc Hendrixových fanoušků každý rok přijíždějí do města, aby zde vzdaly hold svého hudebnímu hrdinovi, a až dosud město Seattle nedokázalo Hendrixova odkazu pro sebe využít. Nyní se muzeum rozhodlo konkurovat již existujícím pomníkům JIMI HENDRIX GALLERY a EXPERIENCE MUSIC PROJECT, které veřejnosti otevřely své brány také teprve letos, a chystají výstavu, která obě instituce počtem exponátů převýší. JANIE HENDRIXOVÁ, Jimova sestra, k tomu říká: "Pro nás je čest, že sem lidé z celého světa cestují kvůli Jimimu. Pro ty lidi je nádherné znovu zažít atmosféru hudby, která byla součástí jejich životů."

---

BENNINGTON SE UZDRAVUJE

12. 6. 2003

CHESTER BENNINGTON ze skupiny LINKIN PARK byl konečně propuštěn z nemocnice. Podle lékařů za jeho nepříjemnými bolestmi žaludku stály střevní potíže. Zpěvák byl 30. května 2003 hospitalizován v nemocnici v L. A. Stěžoval si na veliké bolesti na hrudi a v břiše. V nemocnici strávil jedenáct dnů, během kterých se lékaři snažili zjistit příčinu jeho problémů. Kvůli jeho pobytu v lékařském zařízení byly přesunuty některé koncerty skupiny v rámci jejich evropského turné. Podle dostupných informací by se skupina měla poprvé objevit na podiu 4. července 2003 ve společnosti METALLICY a LIMP BIZKIT v rámci turné SUMMER SANITARIUM.

---

GALLAGHERŮV PARK SNŮ

12. 6. 2003
Obrázek: GALLAGHERŮV PARK SNŮ

LIAM GALLAGHER si chce postavit svůj vlastní zábavní park. Inspirací se mu stal ranč NEVERLAND MICHAELA JACKSONA. Zpěvák skupiny OASIS si rád hraje venku se svými dvěma syny, GENEM a LENNONEM, a právě pro ně, ale i pro ostatní děti, by chtěl vytvořit malé hrací hřiště. "Liam si velmi užívá své otcovství. Právě jeho děti milují všechny možné zábavní parky. A proto jim chce nějaký sám vytvořit. Chce udělat něco, co se dětem bude líbit. Něco, díky čemu bude jejich život daleko pestřejší. Má na to dost času i peněz, takže proč ne? Možná se to může zdát trochu hloupé, ale Liam už začal zcela vážně plánovat, jak bude jeho park vypadat. Když na tom vydělá nějaké peníze, tím lépe," říká jeden z hudebníkových přátel.

---
Stránky: 1 183 366 548 662 663 664 665 666 667 668 730