Dědictví
Technicky hudba kapely Moorah vychází z odkazu české a severské blackmetalové scény. Jejím členem je Ferenc Feco, původní bubeník legendárních Master's Hammer a jeden z prvních blackmetalových bubeníků vůbec.
Originální zvuk
Řada hudebních postupů v hudbě můry je nových nebo byste je čekali spíše v post-metalových žánrech. "Hudební formu si vybrala vize a sdělení. Když jsem začal skládat a nahrávat, neměl jsem představu jestli vznikne nějaká forma metalové, rockové hudby, nebo třeba ambient. Přesně jsem ale věděl co musím říct," říká k originálnímu zvuku Moorah Count Hroozah.
"Hudbu vnímám jako celek... Neřeším hráčskou techniku, ale pocit. Těším se na reakce lidí a na živé hraní," říká Ferenc Feco.
DYI přístup
Hudba Moorah nepodléhá trendu přeprodukovaného podbízivého blackmetalu. Autenticita, intuitivnost a síla sdělení je v hudbě na prvním místě. Album Marnost nad Marnost bylo nahráno v českých lesích, v opuštěném vinném sklepě, v autě a dalších místech na dostupné nástroje s jednoduchou technikou. DYI přístup jde v případě Moorah tak daleko, že Count Hroozah, Severan i Ferenc Feco vlastnoručně vyrábějí vlastní nástroje.
Rouhačství
V textech Moorah nenajdete příliš rouhačských cliché tolik typických pro blackmetal. "V současné době nevnímám církve jako největší nebezpečí pro svobodu a přirozený rozlet lidského ducha. "Chrámy marnosti a malosti dnes mají jinou podobu. Ta bestie se mění, mutuje rychleji než virus a volí nové formy boje. Znám její původ, moc i slabiny. To mě zajímá." říká Count Hroozah.
Antipózerský přístup
Členové Moorah nenosí corpsepaint, falešné zbraně nebo nábojové pásy, obecně nejsou příznivci uniformity. Ke zbraním však mají kladný vztah, protože uznávají právo svobodného člověka na sebeobranu všemi dostupnými prostředky (Count Hroozah je trénovaný v oblasti taktické střelby, boje s nožem a bojových umění).
Hudba ani lyrika Moorah se nehalí do atraktivního hávu mystiky. "Mlžný opar mystiky skryje ledacos. Pravda nezná mystiku," říká Count Hroozah.